wtorek, 2 kwietnia 2013

wiosenne klimaty

wymiana na forum Craftladies się zakończyła, było mi bardzo miło brać w niej udział :)

ja otrzymałam cudną bransoletkę i wisiorek od Yennene, której prace zawsze podziwiałam, bo tworzy szklane prześliczności





maszyna losująca spłatała figla i moją wymiankową Craftką okazała się także Joanna ;) uszyłam dla niej i dla jej małej córeczki torby zakupowe




naumiałam się przy okazji robić odwróconą aplikację o korzystając z obecności maszyny do szycia, coś się jeszcze tworzy :D

6 komentarzy:

  1. Ładne i pojemne, i super, że w niebieskościach :) Pochwal się koniecznie, co tam jeszcze na tej maszynie dłubiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same ślicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello jestem Alinka ,
    bardzo przyjemnie przegląda się twoje teksty, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz, a obecnie pozdrawiam oraz proponuję wejść na moją strone online

    OdpowiedzUsuń